Susanna delar med sig

| Postat i: Allmänt
0
Hej hej. Det var längesen. Eftersom jag återigen har en mobil som är utrustad med kamera har jag några bilder från nyår exempelvis som jag skulle kunna dela med mig av. Kul va? Här kommer de.
Dagen innan nyår kom Fredrik, Sanja och Cornelia till Berlin. Vi introducerade den så kallade "Schlesi-pizzan"
för dem innan vi dansade till techno.
 
Nästa dag brunchade vi. Mamma och pappa, när ni kommer hit och hälsar på ska vi också äta här. Säger bara det. 
 
Det var sista dagen på 2013 och vi njöt av solen.
 
Kollade på stora bubblor vid Brandenburger Tor.
 
Köpte blomkransar och blev lyckliga.
 
Köpte Piña Colada och blev ännu lyckligare. 
 
Njöt ännu mer av solen.
 
Strövade långt och länge och trivdes.
 
Klättrade i träd och dylikt.
 
Gömde oss även bakom träd. 
 
Fortfarande med kransar i hår fortsatte vi med nyårsfirandet lite senare under kvällen. Mat, mousserande vin, tolvslag osv, osv. Fint. 
 
/S
Hittills till Susanna delar med sig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: