Nytt år nya blablabla

| Postat i: Allmänt
0
2014. Det liksom klingar annorlunda. Vilket i och för sig kanske inte är så konstigt eftersom vi lämnar ett helt år bakom oss och kliver in i ett nytt. Jag har blandade känslor inför nya saker. Det är främmande, kanske lite läskigt men samtidigt något uppfriskande som öppnar upp för nya möjligheter. Nyårslöften har för mig alltid varit ett obligatoriskt tillfälle att skriva upp mål för de kommande 365 dagarna som jag förhoppningsvis, men inte alltid, håller. Det känns skönt att ha en morot framför sig så att inte ännu 52 veckor passerar utan att jag märker det. 
 
2013. 13. Tretton. Ett tal som för mig personligen medfört mer tur än otur. Detta år har jag varit med om mycket, lärt mig nya saker, skaffat mig nya erfarenheter och nya bekantskaper. Jag tog studenten efter många år i skolbänken. Jag blev flickvän. Jag flyttade fram och tillbaka från Berlin. Jag har mottagit sämre besked och jag har mottagit fina besked. Jag har gråtit många tårar då saknaden av älskade vänner har trängt sig på. Men jag har framför allt växt ännu lite mer som person. 
 
2014. Du har mycket att leva upp till. Men du har också mycket att lära dig från det passerade året. Än så längde sköter du dig bra. Den första februari blir jag sambo och dessutom Linköpingsbo bara ett stenkast ifrån min kära mor och syster. Vi får väl se vad mer du kan hitta på åt mig. 
 
/E
Hittills till Nytt år nya blablabla





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: