Skuggor

| Postat i: Allmänt
1
Klockan nio igår morse bankade en polis på vår dörr och väckte oss. Eller han väckte Susanna. Jag och Jill fattade ingenting men kunde höra hur han gormade ute i hallen om någon bil som vi skulle flytta på. Susanna fattade ingenting och skrek panikslaget på hjälp. Jag fattade fortfarande ingenting men Jill lyckades gå ut och förklara att "wir haben kein auto" var på han gick. Inte ens ett 'förlåt för att jag väckte er och var otrevlig'. 
 
Resten av dagen deppade vi och försökte lyssna på peppande rockklassiker såsom "Living on a prayer", "Eye of the tiger" och "Here I go again".
 
I morse var jag ute och powerwalkade i Victoriapark som ligger vid Mehringdamm,det var mycket fint och större än vad jag fattade tror jag. Sedan åkte vi till Witterbergplatz och jag fick jobb som städare på ett hotell och ikväll ska vi fira med vin och blaa blaa blaaaaaaah.
 
Ingenting som hände efter klockan halv sex igår morse är viktigt överhuvhudtaget. Det har snart gått två dygn sedan vi såg Ellie sist. Fyran är splittrad. Bordsplacering är numera löjligt osymetrisk. Kylskåpet gapar tomt på Cola zero och Ellies skratt ekar inte längre i lägeheten. Den fjärde räven har lämnat hålan. 
 
/K
 
 
 
Hittills till Skuggor


Räv nummer fyra

Sa ju att allt skulle gå mycket bättre när jag åkt! Grattis gumman, saknar er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: