Kallt, kallt, kallt

| Postat i: Allmänt
0
Well hello.
Här har hösten inte bara knackat på dörren och smygit sig på, utan gjort inbrott med dunder och brak. Verkar dock inte som jag hann vänja mig då jag fryser konstant. Eftersom jag just nu sitter iklädd två stickade tröjor + munktröja, byxor, sockor och filt men fortfarande huttrar välkommnar jag tips för att bli varm med öppna armar.

Efter en trevlig kväll med vår nya vän Victor och hans kompis Chris (om jag inte minns fel) igår valde vi att inte ställa klockan idag. Sen frukost och nu ligger tjejerna i sina sängar med sina datorer och jag sitter vid köksbordet och gör samma sak. Fyra bilder från de senaste dagarna tänkte jag visa: 
Vi hittade den tyska versionen av vår vän Toste. Det syntes bättre i verkligheten. You had to be there, så att säga.
Vi har druckit gott kaffe, gått tusen mil och pussats i regnet. Samma dag tog även Susanna en springnota och vi fick gratis Coca-cola Zero i en mataffär. 
Vi har förfestat tillsammans. Eller med datorerna, beror på hur man ser det. Ska tilläggas dock att vi lade ner datorerna för att förfesta med varandra istället strax efter att bilden togs. Vi är inte helt socialt inkompetenta.
Vi har posat framför grafittiväggar, varför vet jag inte.

OCH: Imorgon får vi hit en väldigt kär gäst, men vem tänker jag inte avslöja!

/E
 
Hittills till Kallt, kallt, kallt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: