Gästbloggning

| Postat i: Allmänt
0
Tjena!

Fick den stora äran att gästblogga för tjejerna då jag just nu är en gäst i deras nya hemstad, Berlin!
Fantastiskt ärofyllt måste jag säga, tack!

Lite kort info om resan hit:
RyanAir, 500 spänn, tur o retur, värt? Ja!

Anlände igår förmiddag runt 09.00 och fick träffa min flickvän Ellinor för första gången på 3 veckor vilket var helt fantastiskt. Träffade de andra tjejerna strax efter det vilket också var väldigt kul, juana tjejer minst sagt! Blev en rätt lugn första kväll med lite röpang och bärs i deras lägenhet. Jill och Sus bestämde sig dock för att ta sig vidare in mot stan för att klubba men kom inte in, synd! Ni kanske får mer info om det från Jill och Sus om ni har tur. 

Idag är det museum som står på schemat. Tror det precis bestämdes att det blir Pergamon vilket faktiskt kan bli riktigt trevligt, antikt kulturarv är aldrig fel att titta på! Tror även det har planerats för en stabilare barrunda vilket kan bli väldigt trevligt här i Berlin, omväxling från Södermalm och Ågatan är aldrig fel! 

Jag vill avsluta med att tacka tjejerna för att jag fick komma hit och hänga, ni är riktigt jävla bra! Har haft en helt fantastisk sommar med er och längtar tills ni kommer hem skapligt till nästa! Ta det lugnt med kröket och tyskarna, onödiga ord egentligen då jag vet att ni är ansvarsfulla och ordentliga. Föräldrar hemma i Sverige behöver inte oroa sig. See you later alligator, juan jamena hej kung #specialautumnmoments

Med vänliga hälsningar,
Aris
 
Hittills till Gästbloggning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: