Från en liten perfektionist

| Postat i: Allmänt
0


Godmorgon vänner. Det här är mer ett testinlägg för mig än ett inlägg där jag berättar vad vi har gjort för spännande saker under dagen. Det är så att blogg.se har valt att göra om bloggappen och nyfiken som en mus var det klart jag uppdaterade så fick nosa på det nya. Typ som när man köpte ett expansionspaket till Sims när man var liten (läs 18 år) och man inte kunde vänta på att få använda de nya sakerna spelet erbjöd. Bara det att nu blev överraskningen en besvikelse. FÖR JAG KAN INTE LÄNGRE ÄNDRA STORLEK PÅ BILDERNA I MINA INLÄGG GENOM APPEN. Vilket gör att det inte kommer se bra ut på själva bloggen sen. Det stör mig så jävla mycket. Men som sagt, därför lägger jag upp två obetydliga bilder för att se om det stör mig så mycket att jag måste in och fixa med HTML-koder och skit igen eller om jag klarar av detta missöde. Återstår att se.

/E
Hittills till Från en liten perfektionist





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: