En dag i lathetens tecken

| Postat i: Allmänt
0
Idag har vi ätit frukost. And that is pretty much it. Vi valde att sova ut idag (läs: sova bort hela dagen) så frukosten stod inte på bordet förrän sena halv tre. Nu har Jill gått till jobbet och jag, Katarina och Susanna sitter fortfarande kvar på samma ställe som vi gjort sedan vi städat bort frukosten. Förutom den minimala promenad jag och Katarina nyss gjorde till dimman precis nedanför lägenheten för att köpa choklad. 
Katarina för sin mensvärk och jag för att tröstäta lite. Tycker inte ens om choklad egentligen. Men det känns alltid lite bättre på något sätt, lite lättare att vara ifrån alla jag saknar. So thank you chocolate för att du förgyller våra liv, och eftersom dagens blogginlägg blev så torrt och tråkigt får ni istället se hur det gick till när vi (Susanna) lagade mat (och dansade) igår. Ljudet är kasst, men dansen är fantastisk. Lovar.


/E
Hittills till En dag i lathetens tecken





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: