Decembermorgon

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan hoppsan lillebror!

Imorse bet kylan tag i mina torra kinder och orakade ben när jag klev upp ur sängen så ett par leopardmönstrade pyjamasbyxor, ett par tomteröda sockor, en tjocktröja och en brasa har fått värma mig denna decembermorgon. Jag och Aris har precis smällt i oss varsin macka tillsammans med en blaskig kopp kaffe medans våra ögon vilade på julkalenderns andra avsnitt. Ja, jag tittar fortfarande på det och jag förstår för mitt liv inte på mig människor som inte gör det. Snacka om att komma in i julstämning på riktigt.

Idag slipper jag ta mina skitiga jobbskor till Mjölby för idag är jag ledig. Istället ska dagen fyllas med jobb hemifrån, i stil med att måla trälådor vita som sedan ska få följa med till Hunnebergsgatan. Det ska även mätas lite sängar (obäddade sådana) och planeras. Både inför jul och inför flytt. 

Puss
/E
 


Hittills till Decembermorgon





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: